Ένα νέο ηλεκτρικό αεροσκάφος με το όνομα «Seaglider» που απογειώνεται και προσγειώνεται στο νερό,  σχεδιάστηκε από δύο μηχανικούς αεροδιαστημικής συνδυάζοντας ταχύτητα, άνεση, ευελιξία, συστήματα πλοήγησης ενός αεροπλάνου και την οικονομική τιμή ενός σκάφους.

Την ανακοίνωση του «ιπτάμενου φέριμποτ» έκανε η αμερικανική εταιρεία Regent, η οποία αναφέρει ότι το εύρος των 180 μιλίων θα κυμαίνεται από 145 έως 180 mph. Ο καινοτόμος σχεδιασμός δίνει στα 8κίνητο σκάφος ένα πλεονέκτημα έναντι άλλων ηλεκτρικών και συμβατικών αεροσκαφών που αναγκάζονται να απογειωθούν από σταθερές περιοχές προσγείωσης. Επίσης, δεν απαιτεί ειδική υποδομή, οπότε μπορεί να χρησιμοποιήσει υπάρχουσες αποβάθρες. Η εταιρεία υποστηρίζει επίσης, ότι είναι 6 φορές ταχύτερο από ένα συμβατικό πλοίο.

«Η αποτελεσματικότητα των παράκτιων μεταφορών θα είναι 100 φορές μεγαλύτερη με το Regent», λέει ο Mark Cuban, ιδιοκτήτης του Ντάλας Μάβερικς, που είναι μέλος του Ιδρυτικού Ταμείου, μιας ομάδας εταιρειών και επενδυτών που οδήγησαν τον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης της Regent.

«Η ιδέα να φτάσουμε ανάμεσα σε δύο παράκτια σημεία προκαλεί πάντα άγχος. Ο αντιβασιλέας αλλάζει όλα αυτά και το κάνει γρήγορο και εύκολο », προσθέτει. Αυτή η ιδέα θαλάσσιου ταξί μεταβαίνει μεταξύ πολλαπλών τρόπων. Αφού εγκαταλείψει την αποβάθρα, λειτουργεί με ταχύτητες μεταξύ 20 και 45 mph, τρέχει σε φύλλα, η οποία διατηρεί την άτρακτο πάνω από τα κύματα για μια άνετη βόλτα. Μόλις φτάσει σε ανοιχτό νερό, απογειώνεται και επιταχύνεται μεταξύ 145 και 180 mph.

Αντί να πετάει ψηλά, ο seaglider λειτουργεί σαν hovercraft, χρησιμοποιώντας το εφέ εδάφους ή το μαξιλάρι του αέρα κάτω από τα φτερά, για να παραμείνει μέσα σε ένα άνοιγμα φτερών της επιφάνειας του νερού. Η εταιρεία δήλωσε ότι η ασφάλεια των πτήσεων επιτυγχάνεται μέσω περιττών συστημάτων πλοήγησης και ελέγχου. Το εφέ εδάφους, σύμφωνα με την εταιρεία θα δώσει στο «Seaglider» δύο φορές μεγαλύτερη εμβέλεια από ένα συμβατικό ηλεκτρικό αεροσκάφος.

Το «Seaglider» θα απαιτήσει το μισό κόστος λειτουργίας ενός παραδοσιακού αεροσκάφους και χαρακτηρίζεται από πολύ λιγότερο θόρυβο και μηδενικές εκπομπές. Η Regent έχει λάβει 465 εκατομμύρια δολάρια σε προσωρινές παραγγελίες από εμπορικές αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες πορθμείων.

Οι ιδρυτές Billy Thalheimer και Mike Klinker σπούδασαν αεροδιαστημική μηχανική στο MIT και συνεργάστηκαν στην Aurora Flight Sciences και την Boeing πριν ξεκινήσουν την εταιρεία. Δουλεύοντας ως Διευθύνων Σύμβουλος, ο Thalheimer έχει σχεδιάσει διαφορετικά ηλεκτρικά αεροσκάφη, ενώ το CTO Klinker έχει δημιουργήσει και γράψει λογισμικό ελέγχου για πάνω από δώδεκα αεροσκάφη.

Δείτε το video που ακολουθεί:

Πηγή: robbreport.com