Απαιτητικός και παραπονιάρης αποδείχθηκε ένας Θεσσαλονικιός, ο οποίος στην ηλεκτρονική του παραγγελία σε γνωστή αλυσίδα καφέ ζήτησε από τους υπαλλήλους να χτυπήσουν τη καστανή ζάχαρη… 100 φορές! Μάλιστα, για να μπορέσει να απολαύσει σωστά τον freddo espresso με σαντιγί και να μην του ”στραβώσει” η μέρα… έστειλε και σχόλιο 164 λέξεων! Συγκεκριμένα έκανε ιδιωτικά τα παράπονά του, αφού κατά τα άλλα δηλώνει ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση…
Διαβάστε αναλυτικά την παραγγελία:
«Θέλω κανέλα και χτυπήστε καλά την ζάχαρη. Πάνω από 100 φορές μου φέρατε και ήταν τέλειο, ενώ χθες όλη η ζάχαρη κάτω ήταν. Καθόλου δεν χτυπήθηκε, πολύ ελαφρύ, δεν ξέρω πολύ χάλια, πίκρα σαν όπως μένει καφές ώρες και απορίας γιατί; Δεκάδες τέλεια καφέ κάνατε και μου φέρατε, χθες γιατί; Και αργήσατε και πάρα πολύ. Για την πρώτη παραγγελία αναφέρομαι που έγινε το πρωί, το μεσημέρι όλα τέλεια.
Συγγνώμη κιόλας, αλλά στις κριτικές λέω τα καλύτερα γιατί είμαι ικανοποιημένος από όλα και φυσικά για το ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό που είναι πρότυπο, αλλά πριβέ σε εσάς θα λέω ότι με ενοχλεί. Και με ενόχλησε χθες με το φρέντο εσπρέσο για αυτό μετά παρήγγειλα φραπέ, απλά δεν σας το είπε ικανοποιημένος από όλο το προσωπικό όπως μιλά και εξυπηρετεί. Και πάλι συγγνώμη για την γκρίνια, αλλά χθες και σήμερα ανοιχτό το βενζινάδικο και έχει καφέ δωρεάν για μένα και επειδή δεν είναι ο καλός ο καφές του, παραγγέλνω από εσάς παρόλο που δουλεύω για 500 ευρώ».
Πηγή: makthes.gr