Πηγή έμπνευσης δημιουργών με συνεχείς καλλιτεχνικές αναζητήσεις έγινε για άλλη μία φορά το αρχαίο δράμα. Η τέχνη δεν έχει όρια και αυτό αποδεικνύεται από την καλλιτεχνική ένωση σύγχρονης μόδας και αρχαίου δράματος που απογείωσαν μέσα από το ταλέντο και την δημιουργία την Ιφιγένεια εν Αυλίδι και την Ιφιγένεια εν Ταύροις του Ευριπίδη.

Συγκεκριμένα το εργαστήριο μόδας «Morphés», που διοργανώθηκε από το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου παρουσίασε μια νέα δραματουργική πρόταση που αντιστρέφει τους παραδοσιακούς όρους της θεατρικής ερμηνείας. Η διευθύντρια του φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου Κατερίνα Ευαγγελάτου και η σχεδιάστρια μόδας Ιωάννα Κουρμπέλα, έβαλαν σε εφαρμογή το σχέδιο Open Plan, μια σειρά από ερευνητικές δράσεις και συνεργασίες με δωρεάν συμμετοχή και απευθύνθηκαν σε ανθρώπους χωρίς απαραίτητη προηγούμενη εμπειρία στη μόδα με στόχο να δημιουργήσουν δικά τους πρωτότυπα ενδύματα μετά από μαθήματα για την ιστορία του κοστουμιού και της μόδας, τη μελέτη των υφασμάτων και των χρωμάτων, τη σύλληψη της ιδέας, τον σχεδιασμό του πατρόν, την κοπή και τη ραφή του ρούχου με την καθοδήγηση καταξιωμένων επαγγελματιών της Μόδας και του Θεάτρου.

Συνολικά επιλέχθηκαν 6 συμμετέχουσες, οι Διδώ Γκόγκου, Λένα Πεταλίδου, Ιφιγένεια Ηλιάδου, Ίριδα Πλαϊτάκη, Έλλη Μουστάκα και Αφροδίτη Αναστοπούλουπου που παρουσίασαν τις ιδιαίτερες δημιουργίες τους, έχοντας ως μοντέλα 6 πρωταγωνίστριες του θεάτρου. Οι Ιωάννα Κολλιοπούλου, η Γιούλικα Σκαφιδά, η Νεφέλη Κουρή, η Έλενα Τοπαλίδου, η Ευδοκία Ρουμελιώτη και η Λένα Παπαληγούρα ερμήνευσαν με τα κοστούμια τους  μία εκδοχή της Ιφιγένειας αποκαλύπτοντας τις μεταβατικές και πολύπλευρες περιόδους της γυναικείας φύσης.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Iris Plaitakis (@irisplaitakis)

Το ανατρεπτικό editorial παρουσιάστηκε αποκλειστικά στο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού Marie Claire, δίνοντας παρηγοριά, ελπίδα αλλά και τροφή για σκέψη στις αναγνώστριες… ανοίγοντας νέους ορίζοντες!