Ο Δήμος Κορινθίων, πάντα δίπλα στους δημότες έχει θέσει σε λειτουργία τη Γραμμή του Δημότη προκειμένου να μεταφέρουν και να γνωστοποιούν προς άμεση επίλυση, καθημερινά τους προβλήματα που αφορούν τον Δήμο ( ηλεκτροφωτισμός, καθαριότητα, πράσινο, περιβάλλον κ.α). Έτσι με απλό, εύκολο και αξιόπιστο τρόπο καταγράφονται και διαβιβάζονται αυτόματα στις αρμόδιες υπηρεσίες, ενημερώνοντας ταυτόχρονα όλους τους αρμόδιους εμπλεκόμενους για το σχετικό αίτημα (Δήμαρχος, Αντιδήμαρχος, Προϊστάμενος κλπ.) Βασικός κανόνας λειτουργίας της Γραμμής του Δημότη σε όλους τους Δήμους της χώρας, είναι η δέσμευση ενημέρωσης του πολίτη, σε περίπτωση που η ζητούμενη πληροφορία δεν μπορεί να δοθεί άμεσα, όταν δηλαδή ο πολίτης υποβάλλει αίτημα ή παράπονο προς διεκπεραίωση.

Η Γραμμή του Δημότη στον Δήμο Κορινθίων, λειτουργεί στον τηλεφωνικό αριθμό 2741080000 και είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο για την εξυπηρέτηση των δημοτών. Όταν καλέσει κάποιος ακούει ένα ηχογραφημένο μήνυμα που του δίνει οδηγίες να αφήσει φωνητικό μήνυμα με την παρατήρηση ή το πρόβλημά του. Όλα καλά μέχρι εδώ…πριν όμως προλάβει να το αφήσει ακούγεται δεύτερο ηχογραφημένο μήνυμα, το οποίο τον ενημερώνει ότι λυπάται… αλλά δεν υπάρχει χώρος ν αφήσει μήνυμα και τον ευχαριστεί που κάλεσε!

Άρα δεν θα μπορέσει να αναφέρει το πρόβλημά του και ουσιαστικά να ακουστεί η φωνή του δημότη… στην Γραμμή του Δημότη!

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί, την προσπάθειά μας να αφήσουμε μήνυμα:

Υπενθυμίζουμε ότι στις 27 Μαρτίου του 2020, η νέα  «ΓΡΑΜΜΗ ΔΗΜΟΤΗ» είχε παρουσιαστεί στο site του Δήμου Κορινθίων και ενημέρωνε τους δημότες ότι θα είχαν πλέον την δυνατότητα 24 ώρες το 24ωρο, να καλούν στο 27410 80000 και να αναφέρουν το παράπονο, την επισήμανση, το πρόβλημα τους βοηθώντας τη δημοτική αρχή στην πλήρη καταγραφή και βεβαίως στην άμεση δρομολόγηση λύσεων. Αυθημερόν οι καταγεγραμμένες αναφορές θα ανέβαιναν στην εφαρμογή Novo Ville, ένα εργαλείο που λειτουργεί καθοριστικά στο να κάνει το δήμo καλύτερο και να αξιοποιεί στο έπακρον από τη δημοτική αρχή!

Νέα «ΓΡΑΜΜΗ ΔΗΜΟΤΗ» στο Δήμο Κορινθίων